Jobbat i Lindesberg
Idag har jag jobbat i en av våra länsdelsmottagningar, den i Lindesberg. Jag tycker om att åka dit. Det är ungefär lika långt som till Örebro, så det är ingen skillnad. Däremot är staden mycket mindre, mindre trafik, mindre trängsel. Ett helt annat tempo redan innan en kommer till jobbet.Continue Reading

